Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Atraktivita firmy jako konkurenční výhoda

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F11%3A43891513" target="_blank" >RIV/60461373:22340/11:43891513 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Atraktivita firmy jako konkurenční výhoda

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Atraktivita firmy je jistě významným faktorem konkurenceschopnosti z pohledu zákazníků. V současnosti si však již mnohé firmy uvědomují rovněž význam atraktivnosti jako zaměstnavatele. Rozvíjí se koncept zaměstnavatelské značky, jehož podstatnou součástíje podniková kultura. Atraktivní zaměstnavatel by neměl mít potíže se získáváním nových zaměstnanců ani s jejich fluktuací. Problémem se však jeví, jak zjistit, které faktory tuto atraktivitu ovlivňují a nakolik se liší atraktivita pro nové a pro stávající zaměstnance.

  • Název v anglickém jazyce

    The attractiveness of the company as a competitive advantage

  • Popis výsledku anglicky

    The attractiveness of the company is certainly an important factor in competitiveness in customers view. Many companies also recognize the importance of attractiveness as an employer, now. It develops the concept of employer branding with an essential part of corporate culture. Attractive employer should not have difficulty attracting new employees or with their fluctuations. The problem, however, seems to determine which factors affect the attractiveness and how different attractiveness to new and existing employees.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Obchod a finance 2011

  • ISBN

    978-80-213-2235-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    18-22

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská univerzita

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    12. 5. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku