Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

N2O formation during partial lean NOx reduction by hydrocarbons over a conventional DOC catalyst

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F11%3A43892048" target="_blank" >RIV/60461373:22340/11:43892048 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    N2O formation during partial lean NOx reduction by hydrocarbons over a conventional DOC catalyst

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Diesel oxidation catalyst (DOC) is utilized for the oxidation of CO and unburned hydrocarbons (HC) in the diesel exhaust gas. The DOC is also able to reduce a part of nitrogen oxides (NOx) by socalled lean NOx reduction by hydrocarbons (HC-SCR) under excess of oxygen. However, a major by-product of this lean NOx reduction is N2O - a strong green-house gas (GWP=320). Even though the emitted N2O concentrations are low and the contribution of automobiles to global N2O emissions is rather minor, it is expected that N2O will be included in future automotive emission regulations.

  • Název v anglickém jazyce

    N2O formation during partial lean NOx reduction by hydrocarbons over a conventional DOC catalyst

  • Popis výsledku anglicky

    Diesel oxidation catalyst (DOC) is utilized for the oxidation of CO and unburned hydrocarbons (HC) in the diesel exhaust gas. The DOC is also able to reduce a part of nitrogen oxides (NOx) by socalled lean NOx reduction by hydrocarbons (HC-SCR) under excess of oxygen. However, a major by-product of this lean NOx reduction is N2O - a strong green-house gas (GWP=320). Even though the emitted N2O concentrations are low and the contribution of automobiles to global N2O emissions is rather minor, it is expected that N2O will be included in future automotive emission regulations.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    CI - Průmyslová chemie a chemické inženýrství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GD104%2F08%2FH055" target="_blank" >GD104/08/H055: Transportní a reakční procesy v komplexních vícefázových systémech</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Workshop Reakční a transportní jevy V

  • ISBN

    978-80-7080-797-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    238-244

  • Název nakladatele

    VŠCHT Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Roztoky u Křivoklátu

  • Datum konání akce

    8. 6. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku