Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Factors Influencing Organic Food Buying Behavior on Czech Market

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22810%2F16%3A43902217" target="_blank" >RIV/60461373:22810/16:43902217 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Factors Influencing Organic Food Buying Behavior on Czech Market

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The European organic food market grows steadily. The main motive forces are the increase in supply, the increase in demand, and the support from IFOAM EU. The perspectives of this market are affirmed by the interest of the big food companies (such as Billa, Interspar or Tesco) to include these products into their assortment. There is only a little of information about the main users of organic food in the Czech Republic. The goal of this study is to identify the set of shopping criterions, preferences and motives of the consumers on the organic food market in the Czech Republic.

  • Název v anglickém jazyce

    Factors Influencing Organic Food Buying Behavior on Czech Market

  • Popis výsledku anglicky

    The European organic food market grows steadily. The main motive forces are the increase in supply, the increase in demand, and the support from IFOAM EU. The perspectives of this market are affirmed by the interest of the big food companies (such as Billa, Interspar or Tesco) to include these products into their assortment. There is only a little of information about the main users of organic food in the Czech Republic. The goal of this study is to identify the set of shopping criterions, preferences and motives of the consumers on the organic food market in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vision 2020: Innovation Management, Development Sustainability, and Competitive Economic Growth

  • ISBN

    978-0-9860419-8-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    2839-2841

  • Název nakladatele

    International Business Information Management Association

  • Místo vydání

    Norristown

  • Místo konání akce

    Seville

  • Datum konání akce

    9. 11. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000392785700289