Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Effective implementation of Lean strategies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22810%2F20%3A43922941" target="_blank" >RIV/60461373:22810/20:43922941 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ibima.org/accepted-paper/effective-implementation-of-lean-strategies/" target="_blank" >https://ibima.org/accepted-paper/effective-implementation-of-lean-strategies/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Effective implementation of Lean strategies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    One of the conditions of manufacturing works survival in European competitive environment is to secure optimal performance and to reach maximum added value. Ability to satisfy customers and flexible response to their demands is a necessity. Company managers are presented with number of tasks by these demands in the framework of all company departments. One of them is machine and production facility maintenance. This part is intended to implementation of Six Sigma methodology. The aim of the paper is to define the procedure of individual steps so, that to lead to break through strategy to significantly improve customer satisfaction and shareholder value by reducing variability in every aspects of business. Thanks to this procedure can be expected enhancing the ability to delivery customer satisfaction and cost improvement results faster- within months from the start and sustains the rate of improvement on-going.

  • Název v anglickém jazyce

    Effective implementation of Lean strategies

  • Popis výsledku anglicky

    One of the conditions of manufacturing works survival in European competitive environment is to secure optimal performance and to reach maximum added value. Ability to satisfy customers and flexible response to their demands is a necessity. Company managers are presented with number of tasks by these demands in the framework of all company departments. One of them is machine and production facility maintenance. This part is intended to implementation of Six Sigma methodology. The aim of the paper is to define the procedure of individual steps so, that to lead to break through strategy to significantly improve customer satisfaction and shareholder value by reducing variability in every aspects of business. Thanks to this procedure can be expected enhancing the ability to delivery customer satisfaction and cost improvement results faster- within months from the start and sustains the rate of improvement on-going.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 35th International Business Information Management Association Conference

  • ISBN

    978-0-9998551-4-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    15852-15860

  • Název nakladatele

    International Business Information Management Association

  • Místo vydání

    Norristown

  • Místo konání akce

    Seville

  • Datum konání akce

    1. 4. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000661489806076