Hodnota produktu a hodnota pro zákazníka generátor tvorby hodnoty firmy v automobilovém průmyslu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31110%2F07%3A00028238" target="_blank" >RIV/61384399:31110/07:00028238 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnota produktu a hodnota pro zákazníka generátor tvorby hodnoty firmy v automobilovém průmyslu
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: konkurenceschopnost; spokojenost zákazníka; analýza hodnoty pro zákazníka
Název v anglickém jazyce
Product's Value and Customer's Value Analysis Value Creation
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: competitiveness; customer satisfaction; customer value analysis
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing a obchod
ISBN
978-80-8093-026-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
EDUCA-Mao
Místo vydání
Zvolen
Místo konání akce
Zvolen
Datum konání akce
27. 11. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—