Hodnota zákazníka a pro zákazníka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F08%3A03146647" target="_blank" >RIV/68407700:21230/08:03146647 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnota zákazníka a pro zákazníka
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem firmy je vytvořit model hodnoty pro zákazníky. Jaká je konkurenční schopnost firmy se nepřímo deklaruje přístupem zákazníka, který rozpozná, dokáže posoudit a ohodnotit výhody, které mu nabízející přináší.
Název v anglickém jazyce
Customer Value and Value for the Customer
Popis výsledku anglicky
The target task is to create the model of Values for Customers, as each competitive advantage demonstrates indirectly through customers, who recognise, weight, and evaluace the advantages of offers.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
XVIII.
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—