Hodnota zákazníka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00165281" target="_blank" >RIV/62156489:43110/10:00165281 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnota zákazníka
Popis výsledku v původním jazyce
Tématem příspěvku je hodnota zákazníka, která náleží do oblasti řízení vztahů se zákazníky. Příspěvek se opírá o kvalitativní výzkum probíhající v letech 2009 a 2010. Je založen na 122 hloubkových rozhovorech s respondenty z různých odvětví. Faktory, které jsou v příspěvku analyzovány jsou náklady na vztah se zákazníkem, loajalita zákazníků, ziskovost vztahů, hodnota doporučení, hodnota pro zákazníka, hodnota informovanosti, úroveň marketingových nákladů. Analýza je předpokladem pro sestavení modelu hodnoty zákazníka.
Název v anglickém jazyce
Lifetime value
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the lifetime value. This objective is part of the theme "Customer relationship management". Contribution is depended on qualitative marketing research, which was realised in years 2009 and 2010. Project is based on in-depth interviewwith 122 respondents. Research is focusing on customer total costs, loyalty of customer, profit, reference value, customer value, value of customer awareness and marketing costs. Analysis is prerequisite to construction of lifetime value model.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2010
ISBN
978-80-7375-385-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Provozně ekonomická fakulta, Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
11. 3. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—