Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnota zákazníka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00165281" target="_blank" >RIV/62156489:43110/10:00165281 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnota zákazníka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tématem příspěvku je hodnota zákazníka, která náleží do oblasti řízení vztahů se zákazníky. Příspěvek se opírá o kvalitativní výzkum probíhající v letech 2009 a 2010. Je založen na 122 hloubkových rozhovorech s respondenty z různých odvětví. Faktory, které jsou v příspěvku analyzovány jsou náklady na vztah se zákazníkem, loajalita zákazníků, ziskovost vztahů, hodnota doporučení, hodnota pro zákazníka, hodnota informovanosti, úroveň marketingových nákladů. Analýza je předpokladem pro sestavení modelu hodnoty zákazníka.

  • Název v anglickém jazyce

    Lifetime value

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the lifetime value. This objective is part of the theme "Customer relationship management". Contribution is depended on qualitative marketing research, which was realised in years 2009 and 2010. Project is based on in-depth interviewwith 122 respondents. Research is focusing on customer total costs, loyalty of customer, profit, reference value, customer value, value of customer awareness and marketing costs. Analysis is prerequisite to construction of lifetime value model.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2010

  • ISBN

    978-80-7375-385-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Provozně ekonomická fakulta, Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    11. 3. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku