Mentor's Perception of the Future Science Teacher's Teaching Practice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31110%2F22%3A00058358" target="_blank" >RIV/61384399:31110/22:00058358 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://jecs.pl/index.php/jecs/article/view/1422" target="_blank" >https://jecs.pl/index.php/jecs/article/view/1422</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.15503/jecs2022.1.145.155" target="_blank" >10.15503/jecs2022.1.145.155</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Mentor's Perception of the Future Science Teacher's Teaching Practice
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: teacher trainees; mentees; mentor-teachers; teacher trainees teaching practice; mentor training; international project; higher education institution
Název v anglickém jazyce
Mentor's Perception of the Future Science Teacher's Teaching Practice
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: teacher trainees; mentees; mentor-teachers; teacher trainees teaching practice; mentor training; international project; higher education institution
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Education Culture and Society
ISSN
2081-1640
e-ISSN
—
Svazek periodika
13
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
145-155
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85147966634