Mezinárodní marketing.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F03%3A00015705" target="_blank" >RIV/61384399:31120/03:00015705 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mezinárodní marketing.
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: mezinárodní marketing; marketingový výzkum; strategie vstupu na trh; mezinárodní segmentace; position; marketingový mix. g Ţ ě ň ô ř ¤ 6
Název v anglickém jazyce
International marketing.
Popis výsledku anglicky
Basic themes in document: international marketing; marketing research; entry strategies; international segmentations; positioning; marketing mix.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F02%2F1546" target="_blank" >GA402/02/1546: Připravenost českých podnikatelských subjektů na vstup do EU</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-245-0496-0
Počet stran knihy
152
Název nakladatele
Nakladatelství Oeconomica
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—