Současné trendy v markgetingovém výzkumu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F08%3A00028918" target="_blank" >RIV/61384399:31120/08:00028918 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Současné trendy v markgetingovém výzkumu
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: marketingový výzkum; trendy; agentury pro výzkum trhu; trh marketingového výzkumu; metody marketingového výzkumu
Název v anglickém jazyce
Contemporary trends in marketing research
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: marketing research; trends agencies; market of marketing research; methods of marketing research
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Česká republika a Slovensko v mezinárodním obchodě a podnikání. Nové trendy v mezinárodním podnikání. Nové trendy v mezinárodním podnikání
ISBN
978-80-245-1372-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Nakladatelství Oeconomica
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
13. 6. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—