Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová obrana firem poskytující služby před ekonomickou krizí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001706" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001706 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová obrana firem poskytující služby před ekonomickou krizí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie poskytuje výsledy primárního marketingového výzkumu,který byl realizován katedrou marketingu OPF v Karviné, Slezské uniterzity v Opavě, u firem poskytujících služby. Šetření probíhalo v roce 2010, v rámci výuky předmětu marketing služeb. Zadavatelé šetření si stanovili deskriptivní cíl výzkumu, a to zda a jakým způsobem se projeví ekonomická krize na změnách marketingových strategií firem poskytujících služby, vyjádřených prvky marketingového mixu.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing defence of the companies providing services against economic crisis

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph provides the marketing research outputs. Marketing research was realized in the services market by the members from the department of marketing, Silesian university in Opava, School of Business Administration in Karvina. The questioning wasbeeing proceeded in 2010 and it was the task (activity) for students of the marketing services subject. The researchers determined the descriptive target of the marketing research. They wanted to know the way how the economic crisis would be able to change the marketing strategies (in the form of marketing mix) in the companies providing services.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7248-792-9

  • Počet stran knihy

    127

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

  • Místo vydání

    Karviná

  • Kód UT WoS knihy