Marketingová obrana firem poskytující služby před ekonomickou krizí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001706" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001706 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová obrana firem poskytující služby před ekonomickou krizí
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie poskytuje výsledy primárního marketingového výzkumu,který byl realizován katedrou marketingu OPF v Karviné, Slezské uniterzity v Opavě, u firem poskytujících služby. Šetření probíhalo v roce 2010, v rámci výuky předmětu marketing služeb. Zadavatelé šetření si stanovili deskriptivní cíl výzkumu, a to zda a jakým způsobem se projeví ekonomická krize na změnách marketingových strategií firem poskytujících služby, vyjádřených prvky marketingového mixu.
Název v anglickém jazyce
Marketing defence of the companies providing services against economic crisis
Popis výsledku anglicky
The monograph provides the marketing research outputs. Marketing research was realized in the services market by the members from the department of marketing, Silesian university in Opava, School of Business Administration in Karvina. The questioning wasbeeing proceeded in 2010 and it was the task (activity) for students of the marketing services subject. The researchers determined the descriptive target of the marketing research. They wanted to know the way how the economic crisis would be able to change the marketing strategies (in the form of marketing mix) in the companies providing services.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7248-792-9
Počet stran knihy
127
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Místo vydání
Karviná
Kód UT WoS knihy
—