Marketing služeb - efektivně a moderně
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002655" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002655 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing služeb - efektivně a moderně
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha poskytuje ucelený obraz důsledků vlivu specifických vlastností služeb na marketing služeb, rozšíření portfolia nástrojů marketingového mixu a uplatnění marketingových strategiích v manažerské praxi. Věnuje se strategickému plánování ve službách, marketingovému výzkumu a zdůraznění významu efektivního využívání jednotlivých prvků marketingového mixu služeb pro dosažení vytýčených cílů podniků poskytujících služby. Důraz je kladen na proces zvyšování kvality služeb. Kniha je rozšířena o kapitoly, věnující se specifikům marketingu služeb neziskových organizací a marketingu obcí. Všechny kapitoly jsou doplněny četnými praktickými příklady. Kniha je určena jak organizacím, působícím ve všech oblastech služeb, tržních, veřejných i neziskových, tak i studentům vysokých škol, kteří se chtějí blíže seznámit se zajímavou oblastí marketingu.
Název v anglickém jazyce
Marketing of services - effectively and moderly
Popis výsledku anglicky
The book provides valuable insights into influence of specific characteristics of services on service sector marketing, extension of marketing mix portfolio and application of marketing strategies in managerial practice. It pays attention to questions ofstrategic plannig in tertiary sector, marketing research and enforcement of effective usage of particular elements of marketing mix with aim to achieve specific goals taken by companies providing services. The publication has been completed with chapters devoted to marketing of services of non-profit organizations and marketing of municipalities. Each chapter is supplemented by numerous examples from everyday practice.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-247-5037-8
Počet stran knihy
268
Název nakladatele
Grada Publishing, a.s.
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—