Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing služeb - efektivně a moderně

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002655" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002655 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing služeb - efektivně a moderně

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha poskytuje ucelený obraz důsledků vlivu specifických vlastností služeb na marketing služeb, rozšíření portfolia nástrojů marketingového mixu a uplatnění marketingových strategiích v manažerské praxi. Věnuje se strategickému plánování ve službách, marketingovému výzkumu a zdůraznění významu efektivního využívání jednotlivých prvků marketingového mixu služeb pro dosažení vytýčených cílů podniků poskytujících služby. Důraz je kladen na proces zvyšování kvality služeb. Kniha je rozšířena o kapitoly, věnující se specifikům marketingu služeb neziskových organizací a marketingu obcí. Všechny kapitoly jsou doplněny četnými praktickými příklady. Kniha je určena jak organizacím, působícím ve všech oblastech služeb, tržních, veřejných i neziskových, tak i studentům vysokých škol, kteří se chtějí blíže seznámit se zajímavou oblastí marketingu.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing of services - effectively and moderly

  • Popis výsledku anglicky

    The book provides valuable insights into influence of specific characteristics of services on service sector marketing, extension of marketing mix portfolio and application of marketing strategies in managerial practice. It pays attention to questions ofstrategic plannig in tertiary sector, marketing research and enforcement of effective usage of particular elements of marketing mix with aim to achieve specific goals taken by companies providing services. The publication has been completed with chapters devoted to marketing of services of non-profit organizations and marketing of municipalities. Each chapter is supplemented by numerous examples from everyday practice.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-247-5037-8

  • Počet stran knihy

    268

  • Název nakladatele

    Grada Publishing, a.s.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy