Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Externí marketingové služby

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007425" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007425 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Externí marketingové služby

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na problematiku externích marketingových služeb a na vztahy mezi zákazníky a poskytovateli těchto služeb. Přínosem je vytvoření klasifikace externích marketingových služeb. Součástí příspěvku jsou výsledky realizovaného marketingového výzkumu, jehož cílem bylo odhalit hlavní problémy, s nimiž se účastníci trhu marketingových služeb v praxi setkávají. V závěrečné části jsou uvedeny možnosti využití externích marketingových služeb v podmínkách maloobchodního prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    External marketing services

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on a problem of external marketing services use, and/or a client - provider relationships. An important part of the paper is aimed to marketing services classification. The main accent is given to the marketing research findings, which was made to discover the problems of marketing services market. Following part is focused on use of external marketing services, and/or application of selected methods to retail environment conditions.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník výsledků výzkumu katedry marketingu a obchodu 2003

  • ISBN

    80-7329-047-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    32-39

  • Název nakladatele

    REPRONIS

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    30. 9. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku