Externí marketingové služby
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007425" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007425 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Externí marketingové služby
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na problematiku externích marketingových služeb a na vztahy mezi zákazníky a poskytovateli těchto služeb. Přínosem je vytvoření klasifikace externích marketingových služeb. Součástí příspěvku jsou výsledky realizovaného marketingového výzkumu, jehož cílem bylo odhalit hlavní problémy, s nimiž se účastníci trhu marketingových služeb v praxi setkávají. V závěrečné části jsou uvedeny možnosti využití externích marketingových služeb v podmínkách maloobchodního prostředí.
Název v anglickém jazyce
External marketing services
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on a problem of external marketing services use, and/or a client - provider relationships. An important part of the paper is aimed to marketing services classification. The main accent is given to the marketing research findings, which was made to discover the problems of marketing services market. Following part is focused on use of external marketing services, and/or application of selected methods to retail environment conditions.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník výsledků výzkumu katedry marketingu a obchodu 2003
ISBN
80-7329-047-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
32-39
Název nakladatele
REPRONIS
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
30. 9. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—