Využití marketingu služeb v neziskových organizacích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00010379" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00010379 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití marketingu služeb v neziskových organizacích
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je zaměřen na využití marketingových aktivit neziskových organizací poskytujících služby. Klíčovými oblastmi je pochopení významu marketingu služeb a jeho specifik. Těžiště problematiky tvoří využití marketingových nástrojů ve specifických podmínkách neziskových organizací.
Název v anglickém jazyce
Marketing of Services in Non-profit Organizations
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on using marketing activities in non-profit organizations of services. The key areas are undestanding a sence of marketing of services and its specifics. The essence of the problem area is using marketing tools in the specific condinitions in nonprofit organisations.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing (sociálních) služeb a jeho význam pro státní a nestátní subjekty
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
21-38
Název nakladatele
Slezská diakonie Český Těšín
Místo vydání
Český Těšín
Místo konání akce
Český Těšín
Datum konání akce
11. 11. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—