Marketing jako nástroj konkurenčního boje ve službách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009769" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009769 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing jako nástroj konkurenčního boje ve službách
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je zaměřen na využití marketingových aktivit ve specifických podmínkách organizací služeb. Získané poznatky jsou čerpány zejména z marketingového výzkumu organizací severomoravského regionu působících v rozdílných oborech - konkrétně ve finanční sféře, vzdělávání a cestovním ruchu. Klíčovými oblastmi pro hodnocení marketingu ve službách je význam marketingu a marketingových nástrojů z pohledu organizací, míra využití a způsob řízení marketingových aktivit. V článku jsou rovněž využity poznatky získané z předchozích výzkumů realizovaných v průběhu řešení výzkumného úkolu, zacílených na využití marketingu v organizacích služeb.
Název v anglickém jazyce
Marketing as a Tool of Competitiveness in Services Industry
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on using marketing activities in the specific condinitions of establishment services. Acquired piece of knowlegde is originated principally from establishment marketing research in the North Moravian region working in diferent branches - specifically in the sphere of finance, education and tourism. The key areas for evaluation in services is the sence of marketing and marketing tools from establishment point of view, the rate of using and way of management marketing activities. In the paper is also used information acquired from previous researches conducted during research solving assignment which were focused on using marketing in services establishments.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Význam marketingu a obchodu pro zvyšování konkurenceschopnosti v rámci sjednocené Evropy
ISBN
80-7329-076-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
38-48
Název nakladatele
REPRONIS
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
27. 9. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—