Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing jako nástroj konkurenčního boje ve službách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009769" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009769 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing jako nástroj konkurenčního boje ve službách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je zaměřen na využití marketingových aktivit ve specifických podmínkách organizací služeb. Získané poznatky jsou čerpány zejména z marketingového výzkumu organizací severomoravského regionu působících v rozdílných oborech - konkrétně ve finanční sféře, vzdělávání a cestovním ruchu. Klíčovými oblastmi pro hodnocení marketingu ve službách je význam marketingu a marketingových nástrojů z pohledu organizací, míra využití a způsob řízení marketingových aktivit. V článku jsou rovněž využity poznatky získané z předchozích výzkumů realizovaných v průběhu řešení výzkumného úkolu, zacílených na využití marketingu v organizacích služeb.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing as a Tool of Competitiveness in Services Industry

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on using marketing activities in the specific condinitions of establishment services. Acquired piece of knowlegde is originated principally from establishment marketing research in the North Moravian region working in diferent branches - specifically in the sphere of finance, education and tourism. The key areas for evaluation in services is the sence of marketing and marketing tools from establishment point of view, the rate of using and way of management marketing activities. In the paper is also used information acquired from previous researches conducted during research solving assignment which were focused on using marketing in services establishments.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Význam marketingu a obchodu pro zvyšování konkurenceschopnosti v rámci sjednocené Evropy

  • ISBN

    80-7329-076-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    38-48

  • Název nakladatele

    REPRONIS

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    27. 9. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku