Umí mikroorganizace ve službách dostatečně využít marketing?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017489" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017489 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Umí mikroorganizace ve službách dostatečně využít marketing?
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je zaměřen na využití marketingových činností ve specifických podmínkách organizací služeb s počtem zaměstnanců do 10 osob. Vychází zejména z marketingového výzkumu realizovaného na území Severní Moravy, který byl zpracován v různých odvětvích služeb ? zejména ve sféře pohostinství a ubytování, ve službách pro podniky, v dopravě a skladování. Výzkum byl zaměřen na význam marketingu a marketingových nástrojů, míry jejich využívání a způsob řízení marketingových činností.
Název v anglickém jazyce
Is a Microorganisation in the Services Able to Exploit Marketing Sufficiently?
Popis výsledku anglicky
The aim of the paper is focused on using marketing activities in the specific conditions of travel services. Acquired piece of knowledge is originated principally from establishment marketing research in the North Moravian region working in different branches ? specifically in the sphere of gastronomy and accommodation, in the services for enterprises, in transport and . The key areas for evaluation in services is the sense of marketing and marketing tools from establishment point of view, the rate of using and way of management marketing activities.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
?Marketing? Proč ne! Zkušenosti a trendy v marketingu? Sborník anotací příspěvků a Sborník příspěvků mezinárodní konference
ISBN
80-248-1166-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—