Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Umí mikroorganizace ve službách dostatečně využít marketing?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017489" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017489 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Umí mikroorganizace ve službách dostatečně využít marketing?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je zaměřen na využití marketingových činností ve specifických podmínkách organizací služeb s počtem zaměstnanců do 10 osob. Vychází zejména z marketingového výzkumu realizovaného na území Severní Moravy, který byl zpracován v různých odvětvích služeb ? zejména ve sféře pohostinství a ubytování, ve službách pro podniky, v dopravě a skladování. Výzkum byl zaměřen na význam marketingu a marketingových nástrojů, míry jejich využívání a způsob řízení marketingových činností.

  • Název v anglickém jazyce

    Is a Microorganisation in the Services Able to Exploit Marketing Sufficiently?

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is focused on using marketing activities in the specific conditions of travel services. Acquired piece of knowledge is originated principally from establishment marketing research in the North Moravian region working in different branches ? specifically in the sphere of gastronomy and accommodation, in the services for enterprises, in transport and . The key areas for evaluation in services is the sense of marketing and marketing tools from establishment point of view, the rate of using and way of management marketing activities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ?Marketing? Proč ne! Zkušenosti a trendy v marketingu? Sborník anotací příspěvků a Sborník příspěvků mezinárodní konference

  • ISBN

    80-248-1166-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku