Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití marketingu v českých organizacích služeb

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007429" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007429 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití marketingu v českých organizacích služeb

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketing služeb představuje koncepci marketingu modifikovanou do podmínek organizací služeb. Sílící konkurenční prostředí v podmínkách českého trhu vytváří předpoklady pro prohloubení orientace na zákazníka spojené s budováním dlouhodobých vztahů. Intenzivně se bude rovněž rozvíjet plánovitost a koncepčnost marketingu spolu s využitím moderním informačních technologií. Budou stoupat nároky na úroveň marketingového vzdělání managerů organizací služeb i nároky na jejich znalost u obsluhujícího personálu.

  • Název v anglickém jazyce

    The Marketing Use in Czech Services Industry

  • Popis výsledku anglicky

    The marketing of services represents a modified marketing concept focused on the specific services environment. However, the marketing approach brings differences to the content of services marketing structure.The article is oriented on marketing principles application to Czech services market conditions with its significant competition growth. The accent is given to management role in development, education, IT, etc. activities for marketing implementation support.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník výsledků výzkumu katedry marketingu a obchodu 2003

  • ISBN

    80-7329-047-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    24-31

  • Název nakladatele

    REPRONIS

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    30. 9. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku