Využití marketingu v českých organizacích služeb
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007429" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007429 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití marketingu v českých organizacích služeb
Popis výsledku v původním jazyce
Marketing služeb představuje koncepci marketingu modifikovanou do podmínek organizací služeb. Sílící konkurenční prostředí v podmínkách českého trhu vytváří předpoklady pro prohloubení orientace na zákazníka spojené s budováním dlouhodobých vztahů. Intenzivně se bude rovněž rozvíjet plánovitost a koncepčnost marketingu spolu s využitím moderním informačních technologií. Budou stoupat nároky na úroveň marketingového vzdělání managerů organizací služeb i nároky na jejich znalost u obsluhujícího personálu.
Název v anglickém jazyce
The Marketing Use in Czech Services Industry
Popis výsledku anglicky
The marketing of services represents a modified marketing concept focused on the specific services environment. However, the marketing approach brings differences to the content of services marketing structure.The article is oriented on marketing principles application to Czech services market conditions with its significant competition growth. The accent is given to management role in development, education, IT, etc. activities for marketing implementation support.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník výsledků výzkumu katedry marketingu a obchodu 2003
ISBN
80-7329-047-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
24-31
Název nakladatele
REPRONIS
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
30. 9. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—