Pricing on the Internet: Empirical Study from the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F12%3A00040060" target="_blank" >RIV/61384399:31120/12:00040060 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Pricing on the Internet: Empirical Study from the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: marketing; Internet; e-commerce; price; pricing; price dispersion; shopbots
Název v anglickém jazyce
Pricing on the Internet: Empirical Study from the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: marketing; Internet; e-commerce; price; pricing; price dispersion; shopbots
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Czech Republic and Slovakia in International Trade and Business 2012. International Competitiveness & New Challenges in Response to Economic Crises
ISBN
978-80-245-1874-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
129-143
Název nakladatele
Oeconomica Publishing House
Místo vydání
Prague
Místo konání akce
Prague
Datum konání akce
26. 4. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—