Moderní komunikační technologie nabízí médiím multikanálové oslovení cílové skupiny
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F12%3A00041915" target="_blank" >RIV/61384399:31120/12:00041915 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Moderní komunikační technologie nabízí médiím multikanálové oslovení cílové skupiny
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: cílová skupina; čtenáři; elektronické časopisy; interaktivita; komunikační technologie; média; tištěná média
Název v anglickém jazyce
Modern Communication Technologies Offer Media Multichannel Marketing to Reach a Target Group
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: target group; rearders; electronic journals; interactivity; communication technology; media; print media
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JC - Počítačový hardware a software
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
X3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
28-32
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—