Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Could There be a Luxury Brand Originating from the Czech Republic? The Case of Czech Watchmaker Manufacture Prim 1949

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F13%3A00042398" target="_blank" >RIV/61384399:31120/13:00042398 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://cebr.vse.cz/cebr/article/view/89" target="_blank" >http://cebr.vse.cz/cebr/article/view/89</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Could There be a Luxury Brand Originating from the Czech Republic? The Case of Czech Watchmaker Manufacture Prim 1949

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Main topics of the document: country of origin; marketing; branding; marketing of luxury; marketing communication; Central Europe

  • Název v anglickém jazyce

    Could There be a Luxury Brand Originating from the Czech Republic? The Case of Czech Watchmaker Manufacture Prim 1949

  • Popis výsledku anglicky

    Main topics of the document: country of origin; marketing; branding; marketing of luxury; marketing communication; Central Europe

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Central European Business Review

  • ISSN

    1805-4854

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    15-21

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus