Internalizace marketingu v českém managementu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F13%3A00043772" target="_blank" >RIV/61384399:31130/13:00043772 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.fbm.vutbr.cz/files/trendy-17.pdf" target="_blank" >http://www.fbm.vutbr.cz/files/trendy-17.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Internalizace marketingu v českém managementu
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: internalizace marketingu; segmentace managementu; marketingové indikátory; marketingový výzkum; spotřebitelé
Název v anglickém jazyce
Internalization of Marketing in Czech Management
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: internalization of marketing; segmentation of management; marketing indicators; marketing research; consumers
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ekonomiky a managementu
ISSN
1802-8527
e-ISSN
—
Svazek periodika
VII
Číslo periodika v rámci svazku
17
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
68-80
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—