How to Engage Children into the World of Traditional Car Brands? Exploration of Specific Touchpoints between Future Buyers in the Car Industry and Established Brands
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F17%3A00050899" target="_blank" >RIV/61384399:31120/17:00050899 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://cebr.vse.cz/index.php/cebr/article/view/295" target="_blank" >https://cebr.vse.cz/index.php/cebr/article/view/295</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
How to Engage Children into the World of Traditional Car Brands? Exploration of Specific Touchpoints between Future Buyers in the Car Industry and Established Brands
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: consumer decision journey; brand touchpoints; advertising to children
Název v anglickém jazyce
How to Engage Children into the World of Traditional Car Brands? Exploration of Specific Touchpoints between Future Buyers in the Car Industry and Established Brands
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: consumer decision journey; brand touchpoints; advertising to children
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Central European Business Review
ISSN
1805-4854
e-ISSN
1805-4862
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
27-40
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—