Marketing.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F03%3A00015956" target="_blank" >RIV/61384399:31130/03:00015956 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61384399:31120/03:00015956
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing.
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: marketing; chování spotřebitele; segmentace trhu; spotřební marketing. O ? ¤ Ş ¬ ° ą {
Název v anglickém jazyce
Marketing.
Popis výsledku anglicky
Basic themes in document: marketing; consumer behaviour; market segmentation; consumer marketing.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F02%2F1567" target="_blank" >GA402/02/1567: Srovnání úrovně marketingového řízení v průmyslových podnicích bez a se zahraniční účastí působících v ČR</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-7179-577-1
Počet stran knihy
320
Název nakladatele
C.H.Beck
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—