Greatest Location Opportunities for Innovative Goods and New Brands
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F12%3A00039342" target="_blank" >RIV/61384399:31130/12:00039342 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Greatest Location Opportunities for Innovative Goods and New Brands
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: global opportunity; global markets; innovative goods; market size; geo-political risks
Název v anglickém jazyce
Greatest Location Opportunities for Innovative Goods and New Brands
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: global opportunity; global markets; innovative goods; market size; geo-political risks
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Inovácie - podnikanie - spoločnosť No. 5
ISBN
978-80-89372-40-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
149-152
Název nakladatele
Vysoká škola medzinárodného podnikania
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
Kaluža
Datum konání akce
26. 4. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—