Client typology in financial sector
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F13%3A00041456" target="_blank" >RIV/61384399:31130/13:00041456 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Client typology in financial sector
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: Consumer typology; market segmentation; financial markets; consumer behaviour
Název v anglickém jazyce
Client typology in financial sector
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: Consumer typology; market segmentation; financial markets; consumer behaviour
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Current challenges of marketing and their application in practice
ISBN
978-80-225-3632-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
138-146
Název nakladatele
Vydavateľstvo Ekonóm
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
25. 4. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—