Demografické cílení internetové reklamy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F14%3A00045450" target="_blank" >RIV/61384399:31130/14:00045450 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://aip.vse.cz/index.php/aip/article/view/73/50" target="_blank" >http://aip.vse.cz/index.php/aip/article/view/73/50</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Demografické cílení internetové reklamy
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: internetová reklama; cílení reklamy; demografické cílení; uživatelé internetu; pohlaví a věk
Název v anglickém jazyce
Demographic Targeting of Internet Advertising
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: internet advertising; ad targeting; demographic targeting; internet users; gender and age
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Informatica Pragensia
ISSN
1805-4951
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
137-153
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—