Significance of Demographic Variables for Targeting of Internet Advertisements
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F16%3A00048466" target="_blank" >RIV/61384399:31130/16:00048466 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.bme.vgtu.lt/index.php/bme/article/view/277" target="_blank" >http://www.bme.vgtu.lt/index.php/bme/article/view/277</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Significance of Demographic Variables for Targeting of Internet Advertisements
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: internet users; internet advertising; demographic targeting; affinity based targeting; gender and age
Název v anglickém jazyce
Significance of Demographic Variables for Targeting of Internet Advertisements
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: internet users; internet advertising; demographic targeting; affinity based targeting; gender and age
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Business, Management and Education
ISSN
2029-7491
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
LT - Litevská republika
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
1-18
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—