Corporate Social Responsibility of Czech Family Firms
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F16%3A00049948" target="_blank" >RIV/61384399:31130/16:00049948 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.ekf.vsb.cz/rmfr/en/Conference_proceedings/" target="_blank" >https://www.ekf.vsb.cz/rmfr/en/Conference_proceedings/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Corporate Social Responsibility of Czech Family Firms
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: Corporate Social Responsibility; marketing function; competitive advantage; sustainability management; responsible marketing; brand reputation crisis
Název v anglickém jazyce
Corporate Social Responsibility of Czech Family Firms
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: Corporate Social Responsibility; marketing function; competitive advantage; sustainability management; responsible marketing; brand reputation crisis
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MMFR - Managing and Modelling of Financial Risks 2016, 8th International Scientific Conference
ISBN
978-80-248-3994-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
981-987
Název nakladatele
VŠB Technical University of Ostrava, Faculty of Economics
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
5. 9. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—