Čtyřicet let od vydání knihy Marketing Management
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F07%3A00027034" target="_blank" >RIV/61384399:31160/07:00027034 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Čtyřicet let od vydání knihy Marketing Management
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: Marketingový management; řízení značek; sociálně odpovědný marketing; holistický marketing
Název v anglickém jazyce
Fourty Years after Publishing the Book Marketing Management
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: Marketing Management; Brand Management; Scial Responsibility Marketing; Holistic Marketing
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing Inspirations
ISSN
1336-796X
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
18-20
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—