The role of sensory marketing in product innovation
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F17%3A00050485" target="_blank" >RIV/61384399:31130/17:00050485 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://imes.vse.cz/wp-content/uploads/2015/08/Conference_Proceedings_IMES_2017.pdf" target="_blank" >http://imes.vse.cz/wp-content/uploads/2015/08/Conference_Proceedings_IMES_2017.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The role of sensory marketing in product innovation
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: sensory marketing; product portfolio; product innovation; scent; olfaction; Multi-modality of senses
Název v anglickém jazyce
The role of sensory marketing in product innovation
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: sensory marketing; product portfolio; product innovation; scent; olfaction; Multi-modality of senses
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES 2017)
ISBN
978-80-245-2216-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
963-972
Název nakladatele
Nakladatelství Oeconomica
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
25. 5. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000427316100084