Use of shopper marketing at FMCG retailers in Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F18%3A00052750" target="_blank" >RIV/61384399:31130/18:00052750 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Využitie shopper marketingu u retailerov s rýchloobrátkovým spotrebným tovarom v Českej republike
Popis výsledku v původním jazyce
Publikácia sa zameriava na témy: Využitie shopper marketingu u retailerov s rýchloobrátkovým spotrebným tovarom v Českej republike
Název v anglickém jazyce
Use of shopper marketing at FMCG retailers in Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: shopper marketing; retailer; FMCG; traditional marketing; retail environment; economic context; marketing strategy
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
XXVIII
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
8-9
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—