Digital Customer Experience in Financial Services
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F20%3A00056178" target="_blank" >RIV/61384399:31130/20:00056178 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.mup.cz/data/files/IFRS2020-sbornik.pdf" target="_blank" >https://www.mup.cz/data/files/IFRS2020-sbornik.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Digital Customer Experience in Financial Services
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: customer experience; digital customer; experience economy; financial services provider; transformation economy
Název v anglickém jazyce
Digital Customer Experience in Financial Services
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: customer experience; digital customer; experience economy; financial services provider; transformation economy
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
The 8th International Scientific Conference IFRS: Global Rules & Local Use - Beyond the Numbers
ISBN
978-80-7638-015-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
103-116
Název nakladatele
Metropolitan University Prague and Anglo-American University
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
online
Datum konání akce
8. 10. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—