Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customer Development Plan: řízení zákaznické zkušenosti v nové éře ekonomiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F19%3APU134610" target="_blank" >RIV/00216305:26510/19:PU134610 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Customer Development Plan: řízení zákaznické zkušenosti v nové éře ekonomiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem tohoto článku je teoreticky zasadit fenomén zákaznické zkušenosti do kontextu ekonomiky transformací, analyzovat jejich vzájemmný vztah v kontextu faktorů zákaznické zkušenosti, a za empirické podpory navrhnout z toho vyplývající doporučení pro manažerskou sféru a potenciální směry výzkumu pro sféru vědeckou. Druhým cílem je pak na základě poznatků z oblasti zákaznické zkušenosti a ekonomiky transformací navrhnout rámec pro řízení zákaznické zkušenosti připravený na éru ekonomiky transformací.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Development Plan: customer experience management in a new era of the economy

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to theoretically place the phenomenon of customer experience in the context of the transformation economy, to analyze their relationship in the context of factors of customer experience, and with empirical support to propose the recommendations for management and potential research directions for the academics. The second objective is to propose a customer experience management framework prepared for the era of transformation economy, based on the knowledge from the field of customer experience and transformation economy.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Workshop specifického výzkumu 2019

  • ISBN

    978-80-214-5835-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    83-97

  • Název nakladatele

    Faculty of Business and Management, Brno University of Technology

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    FP VUT v Brně

  • Datum konání akce

    6. 12. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku