Customer Development Plan: řízení zákaznické zkušenosti v nové éře ekonomiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F19%3APU134610" target="_blank" >RIV/00216305:26510/19:PU134610 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Customer Development Plan: řízení zákaznické zkušenosti v nové éře ekonomiky
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem tohoto článku je teoreticky zasadit fenomén zákaznické zkušenosti do kontextu ekonomiky transformací, analyzovat jejich vzájemmný vztah v kontextu faktorů zákaznické zkušenosti, a za empirické podpory navrhnout z toho vyplývající doporučení pro manažerskou sféru a potenciální směry výzkumu pro sféru vědeckou. Druhým cílem je pak na základě poznatků z oblasti zákaznické zkušenosti a ekonomiky transformací navrhnout rámec pro řízení zákaznické zkušenosti připravený na éru ekonomiky transformací.
Název v anglickém jazyce
Customer Development Plan: customer experience management in a new era of the economy
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to theoretically place the phenomenon of customer experience in the context of the transformation economy, to analyze their relationship in the context of factors of customer experience, and with empirical support to propose the recommendations for management and potential research directions for the academics. The second objective is to propose a customer experience management framework prepared for the era of transformation economy, based on the knowledge from the field of customer experience and transformation economy.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Workshop specifického výzkumu 2019
ISBN
978-80-214-5835-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
83-97
Název nakladatele
Faculty of Business and Management, Brno University of Technology
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
FP VUT v Brně
Datum konání akce
6. 12. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—