Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customer Experience Management: Underexplored Instrument for Customer Transformation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F21%3APU137829" target="_blank" >RIV/00216305:26510/21:PU137829 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.13164/trends.2021.37.43" target="_blank" >https://doi.org/10.13164/trends.2021.37.43</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.13164/trends.2021.37.43" target="_blank" >10.13164/trends.2021.37.43</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Customer Experience Management: Underexplored Instrument for Customer Transformation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The purpose of this article is to identify the role the customer experience plays in the transformation of the customer and to develop a theory that brings together related concepts in order to position the phenomenon of customer experience in the macromarketing context.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Experience Management: Underexplored Instrument for Customer Transformation

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this article is to identify the role the customer experience plays in the transformation of the customer and to develop a theory that brings together related concepts in order to position the phenomenon of customer experience in the macromarketing context.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU

  • ISSN

    1802-8527

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    37

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    43-60

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus