The role of educational content in a digital marketing strategy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F21%3A00056500" target="_blank" >RIV/61384399:31130/21:00056500 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://communicationtoday.sk/the-role-of-educational-content-in-a-digital-marketing-strategy/" target="_blank" >https://communicationtoday.sk/the-role-of-educational-content-in-a-digital-marketing-strategy/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The role of educational content in a digital marketing strategy
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: content marketing; customer-immersive learning; digital communication maturity; digital marketing strategy; educational content; education-based marketing; software-as-a-service
Název v anglickém jazyce
The role of educational content in a digital marketing strategy
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: content marketing; customer-immersive learning; digital communication maturity; digital marketing strategy; educational content; education-based marketing; software-as-a-service
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Communication Today
ISSN
1338-130X
e-ISSN
—
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
162-178
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85107436836