Přehodnocení přístupů komerčních subjektů k řízení marketingových aktivit v prostředí služeb na internetu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F14%3A00043660" target="_blank" >RIV/61384399:31140/14:00043660 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přehodnocení přístupů komerčních subjektů k řízení marketingových aktivit v prostředí služeb na internetu
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: internet; marketing; interakce; řízení marketingu; komerční subjekty; online marketing; webové služby
Název v anglickém jazyce
Rethinking approaches of commercial subjects to managing of marketing activities in the environment of services on the internet
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: internet; marketing; management; methodics; interaction; marketing management; commercial subjects; web services; online marketing
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník prací vědeckého semináře doktorského studia FIS VŠE
ISBN
978-80-245-2010-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
73-82
Název nakladatele
Oeconomica
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
13. 2. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—