A Methodology Concept of Online Marketing Management With a Knowledge Base of Interactions From Internet-Based Services
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F15%3A00045970" target="_blank" >RIV/61384399:31140/15:00045970 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
A Methodology Concept of Online Marketing Management With a Knowledge Base of Interactions From Internet-Based Services
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: marketing; management; internet; knowledge base; interaction; online marketing management; internet-based services
Název v anglickém jazyce
A Methodology Concept of Online Marketing Management With a Knowledge Base of Interactions From Internet-Based Services
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: marketing; management; internet; knowledge base; interaction; online marketing management; internet-based services
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
The 3rd International Conference on Innovation and Entrepreneurship ICIE-2015
ISBN
978-1-910309-91-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
242-249
Název nakladatele
ACPI
Místo vydání
Reading
Místo konání akce
Durban
Datum konání akce
19. 3. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—