The influence of statistics teaching methods on the development of students' cognitive thinking
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F22%3A00058105" target="_blank" >RIV/61384399:31140/22:00058105 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://emrbi.org/wp-content/uploads/2022/09/euromed2022-book-of-proceedings-2022-09-16.pdf" target="_blank" >https://emrbi.org/wp-content/uploads/2022/09/euromed2022-book-of-proceedings-2022-09-16.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The influence of statistics teaching methods on the development of students' cognitive thinking
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: teaching statistics; big data; statistical tools; university teaching
Název v anglickém jazyce
The influence of statistics teaching methods on the development of students' cognitive thinking
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: teaching statistics; big data; statistical tools; university teaching
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
10103 - Statistics and probability
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
15th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business
ISBN
978-9963-711-96-3
ISSN
2547-8516
e-ISSN
2547-8516
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
378-388
Název nakladatele
EuroMed Press
Místo vydání
Itálie
Místo konání akce
Palermo
Datum konání akce
21. 9. 2022
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—