Značka jako nehmotný majetek firem a oceňovací praxe na českém trhu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F14%3A00045377" target="_blank" >RIV/61384399:31160/14:00045377 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Značka jako nehmotný majetek firem a oceňovací praxe na českém trhu
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: značka; ochranná známka; hodnota značky; funkce značky; metody oceňování ochranných známek
Název v anglickém jazyce
Brand as Companies' Intangible Asset and Related Valuation Practice on the Czech Market
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: brand; trademark; brand velue; brand features; methods for trademarks valuation
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing, Science & Inspirations
ISSN
1338-7944
e-ISSN
—
Svazek periodika
IX
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
26-32
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—