Přístup firem ke značce jako nehmotného majetku na českém trhu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F14%3A00045518" target="_blank" >RIV/61384399:31160/14:00045518 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2014.pdf" target="_blank" >http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2014.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístup firem ke značce jako nehmotného majetku na českém trhu
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: značka; ochranná známka; hodnota značky; metody oceňování ochranných známek
Název v anglickém jazyce
Corporate approach to brand as an intangible asset on the Czech market
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: brand; trademark; brand value; methods for trademark valuation
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014
ISBN
978-80-87952-07-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
540-543
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
online konference
Datum konání akce
15. 12. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—