Registration and valuation of brands as intangible assets of micro-enterprises in south bohemian region of the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F15%3A00047861" target="_blank" >RIV/61384399:31160/15:00047861 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Registration and valuation of brands as intangible assets of micro-enterprises in south bohemian region of the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: brand; brand equity; brand management; brand value; methods for brand valuation; registered trademark; intellectual property protection
Název v anglickém jazyce
Registration and valuation of brands as intangible assets of micro-enterprises in south bohemian region of the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: brand; brand equity; brand management; brand value; methods for brand valuation; registered trademark; intellectual property protection
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 6th Scientific Conference for PhD. Students and Young Researchers
ISBN
978-80-245-2115-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
13-22
Název nakladatele
Oeconomica
Místo vydání
Jindřichův Hradec
Místo konání akce
Jindřichův Hradec
Datum konání akce
30. 10. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—