Brand Valuation Practices of Small and Medium-Sized Enterprises in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F15%3A00047904" target="_blank" >RIV/61384399:31160/15:00047904 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.iises.net/proceedings/18th-international-academic-conference-london/table-of-content/detail?article=brand-valuation-practices-of-small-and-medium-sized-enterprises-in-the-czech-republic" target="_blank" >http://www.iises.net/proceedings/18th-international-academic-conference-london/table-of-content/detail?article=brand-valuation-practices-of-small-and-medium-sized-enterprises-in-the-czech-republic</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Brand Valuation Practices of Small and Medium-Sized Enterprises in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: brand; brand equity; brand management; brand value; methods for brand valuation
Název v anglickém jazyce
Brand Valuation Practices of Small and Medium-Sized Enterprises in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: brand; brand equity; brand management; brand value; methods for brand valuation
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 18th International Academic Conference
ISBN
978-80-87927-11-3
ISSN
2336-5617
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
274-280
Název nakladatele
International Institute of Social and Economic Sciences (IISES)
Místo vydání
Prague
Místo konání akce
London, United Kingdom
Datum konání akce
25. 8. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—