Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Main Factors for Strategic Building of the Brand Value and Methods for Brand Valuation at the Czech Republic Market

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F14%3A00045468" target="_blank" >RIV/61384399:31160/14:00045468 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.iises.net/proceedings/14th-international-academic-conference-malta/table-of-content?cid=9&iid=25&rid=2940" target="_blank" >http://www.iises.net/proceedings/14th-international-academic-conference-malta/table-of-content?cid=9&iid=25&rid=2940</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Main Factors for Strategic Building of the Brand Value and Methods for Brand Valuation at the Czech Republic Market

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Main topics of the document: brand; brand management; brand value; brand equity; brand attitude; methods for brand valuation; international valuation standards

  • Název v anglickém jazyce

    The Main Factors for Strategic Building of the Brand Value and Methods for Brand Valuation at the Czech Republic Market

  • Popis výsledku anglicky

    Main topics of the document: brand; brand management; brand value; brand equity; brand attitude; methods for brand valuation; international valuation standards

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 14th International Academic Conference

  • ISBN

    978-80-87927-06-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    156-164

  • Název nakladatele

    International Institute of Social and Economic Sciences (IISES)

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    La Valletta

  • Datum konání akce

    28. 10. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku