The Main Factors for Strategic Building of the Brand Value and Methods for Brand Valuation at the Czech Republic Market
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F14%3A00045468" target="_blank" >RIV/61384399:31160/14:00045468 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.iises.net/proceedings/14th-international-academic-conference-malta/table-of-content?cid=9&iid=25&rid=2940" target="_blank" >http://www.iises.net/proceedings/14th-international-academic-conference-malta/table-of-content?cid=9&iid=25&rid=2940</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Main Factors for Strategic Building of the Brand Value and Methods for Brand Valuation at the Czech Republic Market
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: brand; brand management; brand value; brand equity; brand attitude; methods for brand valuation; international valuation standards
Název v anglickém jazyce
The Main Factors for Strategic Building of the Brand Value and Methods for Brand Valuation at the Czech Republic Market
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: brand; brand management; brand value; brand equity; brand attitude; methods for brand valuation; international valuation standards
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 14th International Academic Conference
ISBN
978-80-87927-06-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
156-164
Název nakladatele
International Institute of Social and Economic Sciences (IISES)
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
La Valletta
Datum konání akce
28. 10. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—