Marketingová komunikace na Instagramu: analýza instagramových profilů českých bank
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F20%3A00055673" target="_blank" >RIV/61384399:31160/20:00055673 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://emijournal.cz/wp-content/uploads/2020/11/07_MARKETINGOV%C3%81-KOMUNIKACE-NA-INSTAGRAMU.pdf" target="_blank" >http://emijournal.cz/wp-content/uploads/2020/11/07_MARKETINGOV%C3%81-KOMUNIKACE-NA-INSTAGRAMU.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová komunikace na Instagramu: analýza instagramových profilů českých bank
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: digitální marketing; efektivita; marketingová komunikace; online marketing; sociální sítě
Název v anglickém jazyce
Marketing Communication on Instagram: Analysis of Instagram Profiles of Czech Banks
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: digital marketing; efficiency; marketing communication; online marketing; social networks
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Economics Management Innovation
ISSN
1804-1299
e-ISSN
1805-353X
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
41-54
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—