Social Media Management: Choose Measures of Success on Instagram
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F23%3A00059700" target="_blank" >RIV/61384399:31160/23:00059700 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://reviewsep.com/wp-content/uploads/2023/12/1_DARIA.pdf" target="_blank" >https://reviewsep.com/wp-content/uploads/2023/12/1_DARIA.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.19275/RSEP165" target="_blank" >10.19275/RSEP165</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Social Media Management: Choose Measures of Success on Instagram
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: digital marketing; online marketing communication; user engagement; vividness
Název v anglickém jazyce
Social Media Management: Choose Measures of Success on Instagram
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: digital marketing; online marketing communication; user engagement; vividness
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Review of Socio-Economic Perspectives
ISSN
2149-9276
e-ISSN
2547-9385
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
TR - Turecká republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
1-16
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—