Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing je investice, s kterou je třeba v rozpočtu firmy počítat

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F12%3A00198118" target="_blank" >RIV/68407700:21230/12:00198118 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing je investice, s kterou je třeba v rozpočtu firmy počítat

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rozhovor na téma: marketing obecně, marketing v ČR, nepochopení marketingu, definice marketingu, marketing na vysoké škole, ekonomické studium na technické fakultě, marketing a krize.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing is an investment to take into account in a company budget

  • Popis výsledku anglicky

    Interview on the topic: marketing in general, marketing in the Czech Republic, misunderstanding marketing, definition of marketing, marketing in college, economic studies at the technical faculty, marketing and crisis.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů