Marketing je investice, s kterou je třeba v rozpočtu firmy počítat
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F12%3A00198118" target="_blank" >RIV/68407700:21230/12:00198118 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing je investice, s kterou je třeba v rozpočtu firmy počítat
Popis výsledku v původním jazyce
Rozhovor na téma: marketing obecně, marketing v ČR, nepochopení marketingu, definice marketingu, marketing na vysoké škole, ekonomické studium na technické fakultě, marketing a krize.
Název v anglickém jazyce
Marketing is an investment to take into account in a company budget
Popis výsledku anglicky
Interview on the topic: marketing in general, marketing in the Czech Republic, misunderstanding marketing, definition of marketing, marketing in college, economic studies at the technical faculty, marketing and crisis.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů