Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pokroková internátní škola The Garden School ve Velké Británii jako příklad alternativní výuky mezi světovými válkami a místo pedagogická praxe Olgy Fierzové

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61387169%3A_____%2F21%3AN0000001" target="_blank" >RIV/61387169:_____/21:N0000001 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pokroková internátní škola The Garden School ve Velké Británii jako příklad alternativní výuky mezi světovými válkami a místo pedagogická praxe Olgy Fierzové

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje soukromou internátní školu The Garden School, která fungovala v meziválečném období ve Velké Británii a kde probíhala výuka v duchu reformní pedagogiky. V této škole získávala své první učitelské zkušenosti česká pedagožka švýcarského původu Olga Fierzová; článek dále popisuje důležité momenty, které byly klíčové pro její pozdější pedagogickou činnost v Československu meziválečné doby a období první světové války, zejména metodu dramatizace.

  • Název v anglickém jazyce

    The Garden School, a Progressive Boarding School in Great Britain, as an Example of Alternative Teaching between the World Wars and a Place of Pedagogical Practice by Olga Fierzová

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents a private boarding school, The Garden School, which operated in interwar period Great Britain. Teaching was conducted in the spirit of progressive education. It was at this school that Olga Fierzová, a Czech teacher of Swiss origin, gained her first teaching experience. The paper goes on to describe important moments that were crucial for her later pedagogical activities in interwar period Czechoslovakia, especially the method of dramatization.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nouze ve vzdělávání

  • ISBN

    9788076033290

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    293-304

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    28. 5. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku