Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Limits of environmentally Friendly Transport.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61858307%3A_____%2F09%3A%230000010" target="_blank" >RIV/61858307:_____/09:#0000010 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Limits of environmentally Friendly Transport.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    For railway transport to be more environmentally friendly than road transport it is necessary to reach more than the minimum occupancy and load in passenger trafficking and in freight trafficking respectively. It is not of great use to compare average values, e.g., of consumption of energy and emissions of elements of greenhouse gases; a better option is to compare the consumption of fuel per passenger and the same in the case of emissions. When comparing two vehicles of the same or comparable modes oftransport (buses, railway units) in local and regional passenger traffic we can describe, with an acceptable simplification, the point of intersection of two lines of both consumption and emissions.

  • Název v anglickém jazyce

    Limits of environmentally Friendly Transport.

  • Popis výsledku anglicky

    For railway transport to be more environmentally friendly than road transport it is necessary to reach more than the minimum occupancy and load in passenger trafficking and in freight trafficking respectively. It is not of great use to compare average values, e.g., of consumption of energy and emissions of elements of greenhouse gases; a better option is to compare the consumption of fuel per passenger and the same in the case of emissions. When comparing two vehicles of the same or comparable modes oftransport (buses, railway units) in local and regional passenger traffic we can describe, with an acceptable simplification, the point of intersection of two lines of both consumption and emissions.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1F84C%2F096%2F520" target="_blank" >1F84C/096/520: Komparace místní a regionální železniční a silniční dopravy z hlediska působení na životní prostředí a snižování energetické náročnosti a možnosti financování z veřejných prostředků</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Transposition of Transport Scieneces,

  • ISSN

    1802-971X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2009

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus