Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

LMS Moodle in Teaching Biophysics and Medical Informatics at Faculty of Medicine, University of Ostrava

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17110%2F13%3AA1501B0A" target="_blank" >RIV/61988987:17110/13:A1501B0A - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    LMS Moodle in Teaching Biophysics and Medical Informatics at Faculty of Medicine, University of Ostrava

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the assessment of the current state of use of LMS Moodle for teaching medical biophysics and informatics for students of the Faculty of Medicine, the University of Ostrava. The initial experience with the implementation of blended learning methods (combination of distance and full-time instruction) in teaching students in the part-time form of study were used for education and for full-time students. A few survey questions given to first-year students, which are presented in the paper, confirm that this is a move in the positive direction. A well-structured e-learning course and experienced teachers support student´s attention, motivation and results in achieving educational goals

  • Název v anglickém jazyce

    LMS Moodle in Teaching Biophysics and Medical Informatics at Faculty of Medicine, University of Ostrava

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the assessment of the current state of use of LMS Moodle for teaching medical biophysics and informatics for students of the Faculty of Medicine, the University of Ostrava. The initial experience with the implementation of blended learning methods (combination of distance and full-time instruction) in teaching students in the part-time form of study were used for education and for full-time students. A few survey questions given to first-year students, which are presented in the paper, confirm that this is a move in the positive direction. A well-structured e-learning course and experienced teachers support student´s attention, motivation and results in achieving educational goals

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    MEFANET journal

  • ISSN

    1805-9163

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    49-54

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus