Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Perinatal palliative care education: An integrative review

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17110%2F19%3AA2002108" target="_blank" >RIV/61988987:17110/19:A2002108 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/49777513:23310/19:43955579 RIV/49777513:23420/19:43955579

  • Výsledek na webu

    <a href="https://reader.elsevier.com/reader/sd/pii/S0260691718307214?token=96BCA841BBD97DAB4A7EFB0863672F3C2778785BE739EF4732A90095B91285E3E658D1889B236246EABD056C37AB746C" target="_blank" >https://reader.elsevier.com/reader/sd/pii/S0260691718307214?token=96BCA841BBD97DAB4A7EFB0863672F3C2778785BE739EF4732A90095B91285E3E658D1889B236246EABD056C37AB746C</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.nedt.2019.08.003" target="_blank" >10.1016/j.nedt.2019.08.003</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Perinatal palliative care education: An integrative review

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem tohoto přehledu bylo analyzovat efektivitu výuky zdravotnických pracovníků v perinatální paliativní péči , metody hodnocení výuky a použité vyučovací strategie. Design: Integrativní přehled. Metody: Bylo provedeno systematické vyhledávání partnerských recenzovaných publikací jakéhokoli výzkumu prostřednictvím anglického jazyka prostřednictvím SCOPUS, Medline / PubMed, EBSCOhost, Science Direct, ERIC, Web of Science, Wiley, Nursing Ovid a ProQuest. Do přezkumu bylo zařazeno čtrnáct výzkumných prací zveřejněných v letech 2002 až 2017, které splňovaly kritéria výběru. Zjištění: Všech 14 studií považovalo vzděláníperinatálního úmrtíbýt efektivní. Osm studií uvedlo , že po absolvování vzdělávacího programu došlo ke statistickým zlepšením znalostí, bezpečnosti / pohodlí při poskytování péče na konci života nebo ke zvýšenému vnímání potřeb emocionální péče u pozůstalých rodin. K hodnocení vzdělávacích programů byly použity dotazníky nebo rozhovory. Pozitivně byly hodnoceny zejména inovativní vyučovací strategie (např. Simulace, diskuse a metody založené na umění). Závěr: Perinatální paliativní péče vzdělání má zásadní význam pro pregraduální vzdělávání porodních asistentek a novorozeneckých sester. Další výzkum je nezbytný pro zjištění účinnosti tohoto vzdělávání pro studenty pregraduálního ošetřovatelství.Perinatální paliativní péče vzdělávací programy musí být k dispozici na postgraduální vzdělávání pro profesionály, kteří se setkávají s perinatální smrti a pozůstalé rodiny v nemocniční a komunitní péče

  • Název v anglickém jazyce

    Perinatal palliative care education: An integrative review

  • Popis výsledku anglicky

    Cílem tohoto přehledu bylo analyzovat efektivitu výuky zdravotnických pracovníků v perinatální paliativní péči , metody hodnocení výuky a použité vyučovací strategie. Design: Integrativní přehled. Metody: Bylo provedeno systematické vyhledávání partnerských recenzovaných publikací jakéhokoli výzkumu prostřednictvím anglického jazyka prostřednictvím SCOPUS, Medline / PubMed, EBSCOhost, Science Direct, ERIC, Web of Science, Wiley, Nursing Ovid a ProQuest. Do přezkumu bylo zařazeno čtrnáct výzkumných prací zveřejněných v letech 2002 až 2017, které splňovaly kritéria výběru. Zjištění: Všech 14 studií považovalo vzděláníperinatálního úmrtíbýt efektivní. Osm studií uvedlo , že po absolvování vzdělávacího programu došlo ke statistickým zlepšením znalostí, bezpečnosti / pohodlí při poskytování péče na konci života nebo ke zvýšenému vnímání potřeb emocionální péče u pozůstalých rodin. K hodnocení vzdělávacích programů byly použity dotazníky nebo rozhovory. Pozitivně byly hodnoceny zejména inovativní vyučovací strategie (např. Simulace, diskuse a metody založené na umění). Závěr: Perinatální paliativní péče vzdělání má zásadní význam pro pregraduální vzdělávání porodních asistentek a novorozeneckých sester. Další výzkum je nezbytný pro zjištění účinnosti tohoto vzdělávání pro studenty pregraduálního ošetřovatelství.Perinatální paliativní péče vzdělávací programy musí být k dispozici na postgraduální vzdělávání pro profesionály, kteří se setkávají s perinatální smrti a pozůstalé rodiny v nemocniční a komunitní péče

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    30500 - Other medical sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Nurse Education Today

  • ISSN

    0260-6917

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    82

  • Číslo periodika v rámci svazku

    listopad 2019

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    58-66

  • Kód UT WoS článku

    000501411900009

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85070931025